★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

beställt en Beco Butterfly II

Japp idag beställde jag en beco butterfly II :) En bärsele som ska va både bättre för dig o barnet, har ju annars en bb active men fy fan va ja får ont i ryggen o axlarna.. trodde ju inte ja skulle få det o ja har ju inte gått så mkt med den.. o han väger lixom bara runt 4 ½ kilo.. så hoppas denna blir bättre =)
Hoppas den kommer i veckan =) Beställde en som e lite blå o så med två ugglor på =) Riktigt söt juh ..

nu har syster o john åkt hem så nu e vi ensamm igen.. trist men så e det.. hoppas söt får va hemma lite mer snart.. saknar jy honom.. o så att han får umgås med sin son, har ju lixom inte blivit ngt av det på evigheter känns det som..

va ju på marknad igår o det regnade, trist men fick hem marknads godis, herrgårdstoppar med cocos, o så ben till hundarna.. skulle haft ngt till Kewin men fanns bara i strl 60 som minst o det va inge snygag t shirts.. så det får bli nästa år istället =)

bvc på onsdag o jag läääängtar :) Spännande o se hur mkt han väger..  han börjar ju vilja ha mer mat nu o så räcker det ju ej till honom det lilla mtvraker :P så får amma oftare så kanske det producerar mer =)

nehe nu ska ja gå o dricka liite.. ellet mkt vatten.. hehe.. e trött på fgallstensanfallen så vatten får dte blir.. än så länge har det iaf hjälpt.. lyckades stoppa ett häromdagen eller så va dte bara det lilla.. skönt.. e nästan rädd för o få ett till då det gör s¨å jävla ont o för att jag ej vill åka in till akuten o för att ja e ensam hemma med Kewin..


på lördag blir man hela 25 år =) Får se vilka som kommer.. hoppas broder o sambo o barn kommer. vore skoj :) blir god mat iaf =)=)

älskar min söstast o vår älskade son Kewin

ja btw lite bilder kommer senare, har några på kameran på min son o John :)

Kommentarer
Postat av: BabbiDesign - Bloggdesigner

Hej hej om du menar nr 60 så 300:-

2009-08-16 @ 22:07:51
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: BabbiDesign - Bloggdesigner

Menar du en likadan fast i blått? Visst kan jag fixa det, 300:- för den oxo isf.

2009-08-16 @ 22:53:21
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0