★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

05:00

Kom jag i säng, eller rättare sagt vid den tiden somnade ja inatt, i morse heter det la bättre.
Hämtade söt vid halv fyra o va hemma vid fyra, sen gick vi o la oss, tog ett tag innan man lyckades somna, jobbigt o va vaken så länge, men nu har man iaf sovit fyra timmar, vaknade vid nio. Så kanske blir det en sovtur i em, eller om ja orkar hålla mig vaken tills ikväll. Det återstår o se!!

Sambon börjar jobba vid elva ungefär, så han fick ha lite sovmorgon iaf, o förhoppningsvis blir det inte så sent som inatt, men man vet ju  aldrig, snart är de klara med sådden iaf men sen kommer första skörden som ja har för mig de ska börja med i maj ngn gång. Goa pengar så ja klagar ej..

Pojken sparkade mina revben inatt, hmm första gången, o jobbigt.. Men har sovit hyfsat gott iaf. Inte lika ont i ryggen idag, men det kommer kanske ikväll om ja ska göra lika mkt som ja pysslade med igår, iaf tänkte ja gå en kort runda med hundarna, vill röra på mig innan barnet kommer, en del säger ju att man får en enklare förlossningn då.
Hur va det för dig ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0