★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Varför??

Har säkert haft den rubriken flera x antal ggr, o har varit allmänt negativ i mina senaste inlägg men det e faktiskt så ja känner mig just nu, nere. Det e bara så o acceptera. Visst mtk som går framåt men alls känns för j*vligt av o till. Troligtvis e en sk gammal kompis till mig gravid, skiit skoj , men ännu mera jobbigt o så har man ju en annan som e gravid som ja ej får tala om vem det e ännu. Men snart så, det e absolut jobbigaste, det värsta just nu som kunde hända enligt mig/oss. Han mår inte så bar för det heller, kanske därför hon håller oss på avstånd, iaf som det känns just nu. Vill ej skriva skit om personen för ja älskar henne mest av allt, men det är just därför det känns så j*vla jobbigt!!

På torsdag ska vi ner till malmö, skoj men jobbigt, man tänker bara om att det ej ser bra ut o ja får gå på medicin ytterligare tid, soiver knappt ngt alls o när ja lyckas somna så sover ja så dåligt. märker det på sambon med, han har riktigt svårt att slappna av, kan knappt sova han heller. mkt just nu som e rörigt, fast egentligen inte!!!

Kollade på Mamma Mia innan, visst den va riktigt bra.. Men har ju sett bättre filmer

Kanske ut o gå en runda sen om ja orkar, eller ta en tur med moppen till gården None

Kommentarer
Postat av: ida

Kram!

2008-10-13 @ 09:30:01
URL: http://1vuxen2barn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0