★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

God Morgon =) Eller snarare middag ;)




Sitter här vid datorn som vanligt, men idag har jag ringt till Getinge o sagt att jag vill jobba på alla förskolor som finns här runt omkring, o hon satt upp mig, så får hoppas att man blir nerringd snart
Sen ringde ja till ett annat företag som har den kameran ja vill ha, o de sa att de är de första som får kameran av Canon *?* Låter mkt underligt då jag aldrig hört talas om detta företaget men de har ju inte fått ngt negativt alls, det enda dåliga e att de tar hela 130:- i frakt, medan de andra kanske bara tar ca 70:- så får de in den först så beställer ja den men tror att ja beställer från net on net iaf. Måste bara få iväg beställningen, de säger ju att den beställningen som kommer in först får den första osv. Så får slänga iväg ett mejl nu på direkten.

Idag får vi svar O då ska ja ringa mäklaren o be att få kolla på det nytt eller om vi lägger ett bud direkt, vi får diskutera et ikväll.  Hoppas Hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0