★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

...

har varit med hans mamma o hjälpt henne få hem en ny (begagnad) tv.. sen åt vi mat.. usch o nu har ja ont i magen.. kanske att man ska ta dte lite lugnare, har ju märkt de senaste dagarna att när ja rört på mig extra , bara som varit ute o räfsat löv så får ja ont.. så lite lugnt bör man nog ta det.. känner på mig att detta komma blir en jobbig graviditet.. usch.. men ändå underbart

Ska lägga mig framför tv:n nu o vila.. sen imon blir det gekås.. hur man nu ska orka med det. får la ta o sätta mig ner ofta.. hmm... haha låter som att man e i slutet.. hehe..

Älskar min underbara sambo..None

Kommentarer
Postat av: Engman

Hejsan, du hade skrivit rätt svar på frågan jag hade där man kunde vinna en design, är du intresserad utav en ny design? :)

2008-11-08 @ 10:08:36
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Ida

Åh Heidi, GRATTIS! =) Jag blev så riktigt jävla superduper SKITGLAD när jag såg ditt mess hos mig! Har tänkt på er massa gånger sen tillbakasättningen av ägget! Det är ju helt underbart! GRATTIS I MASSOR!!!!!!! KRAAAAAAAAAAAAAAM! // Ida

2008-11-08 @ 20:42:45
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0