★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Idag =)

Va inne på hm o kollade efter amningslinne o hittade faktiskt en kvar :) Men det va ej exakt samma som ja har nu men i samma strl , kostade 50 kr mer o de va ekologiska, det vita va lite mer genomskinligt o det det svarta hade en vitaktig rand längst upp .. men snyggt iaf :) Blir nog bra.. hittar ju inga bekväma amnings bh:ar men svårt o testa ut nu , har ju köpt två olka men får se sen om de passar , annars blir det tradera

Va ju oxå tvungen att kika på bebis avdleningen o hittade mkt fint till pojke, men väntar te bebis kommit ut .. men köpte iaf ett par lite tjockare snobben strumpor.. söta Har fotat men har bilden på den stationära o internetet funkar ej där, o ja orkar ej fixa det just nu..

Va o handlade med idag o det blev ingredienser till (gegga) mumsigt.. men synd att söt ej e hemma ännu, men får hoppas han slutar i hyfsad tid vill ju helst ej äta ensam :S Sen blev det tre liter jordgubbar

Har duschat, busat med hundarna o så har Rambo varit ute i mer än en timma idag så allt gått bra men nu e man helt slut i kroppen, kan ju alltid bebis inte villva i magen längre o bestämmer sig för o komma ut..  Söt blir ju troligtvis ledig nästa vecka både torsdag o fredag o så då helgen o sen måndag o tisdag veckan därefter så perfekt om bebis vill komma då :)

Nu e det soffan o Prison Break som gäller För ryggen värker o höfterna :( Mn blir bättre när ja vilat ett tag..

Kommentarer
Postat av: Fia

Håller med om att det finns mycke sött på hm..tror alltid jag köper nå där åt liam,fast jag tänker att jag ska låta bli:P Amnings bh:ar finns det föresten på barnens hus och babyproffsen..det är mer som sport toppar,skit sköna..jag köpte på barnens hus,cantaloop heter märket och finns i två modeller.

2009-06-28 @ 21:38:16
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Fia

Dom säger att man ska ta en storlek större än vad man normalt sett har..Jag köpte XL och den kunde jag ha rätt tidigt då det inte hade hänt så mycke men även nu efteråt..Dom är som en vanlig top i storlekten tycker jag..Provade inte innan utan chansade bara på att den skulle passa mer eller mindre..

2009-06-28 @ 23:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0