★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

varför ska man må så här???

Du som ej vill höra på gravid klagomål kan sluta läsa nu

Huvudvärken försvinner ej. jo imellan åt men hade det hela förra natten o mådde illa. o igår skulle jag varit hos läkaren på mvc men kom tydligen fem minuter för sent så då fick ja ej komma in ?? men de sa inget te mig utan ja satt där snällt o väntade till halv tio, sen gick ja o frågade då ja hade p biljett som gick ut halv tio.. de sa att det stod att ja ej kom. hopplöst.. kunde fått ny tid på torsdag men jag orkar inte ränna in till stan varteviga dag.. o inte om man ej mår bra heller för den delen :/  Så de sa ja kunde ringa till vårdcentralen där ja bor "getinge" men att det är inte säkert de vill ha mig där då ja e gravid, hon sa de tycker ej om att ta hand om gravida, de tycker mvc ska ta dem.. hmm.. underlig inställning???? Men ska vänta iaf te imon o ringa dem.. tycker ja iaf kunde bara få ta ett stick i fingret o kolla om mitt järnvärde e lågt :/ Men men tror ej det kan va så.. tror detta e huvudvärk som man har när man e gravid, hormornerna som gör det :/ Va f*n gör man då??

Försökte äta lite mat men det gick ej ner :( Får testa lite senare o sen hoppas att det finns smörgåstårta kvar på konsum så vi kan äta det ikväll ,, Älskar deras smörgåstårta juh

Älskar min underbara Mattias, du e mitt allt
RSS 2.0