★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Varför

Men varför saknar ja att köra tidningar ?? Jag körde i två vecklor o skulle kört mera, ja just nu men avbröt det. Då jag tyckte det va jobbigt med de nya adresserna, men kände de två senaste nätterna att nej detta klarar ja ju men så va dte ju redan gjort. Ngn annan skulle hoppa in.. Men kanske ska ja göra dte igen, iaf fram till vintern ? För det va ju skit roligt, fast att det va jobbigt ibland o man va super trött osv.. Men ja gilla det ;) Tåls att fundera på, åhh va ja vill ha fast jobb med, men  med vad? Ja jag vet faktiskt inte, älskade de dagis ja jobbat på o ska tbx te det första nu i början av augusti.. sen vet ja ju ej, det blir kanske bara timmar eller om man lyckas få ett vik MEN då ska ja se till att det ej blir 100% för det blir för mkt.. :/

Nehe.. supervarmt ute.. avskyr det.. vill ha värme men liite svalare tack o oxå slippa de sabla millimetrusarna som vi kallar dem :p haha..
 
Idag va vi vid brottet i halmstad i bassängerna o sen ville Kewin bada i havet så det va bara o traska några 100 meter så fortsatte vi bad ;) Härligt.. !!!
 
Ne lilla sover, men stora vägrar, han ligger i sin säng o gnäller as usual .. hmm..
 
nu intar ja soffan o tv en stund innan det även blir sängen för mig.. 
Nattiiss säger ja ;) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0