★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Träning o viktnedgång

Ne nu e dte faktiskt dags att gå ner de dära kilona som bara har blivit fler sen Theo föddes. Har haft många motg¨ngar hela tiden men nu så ska det banne mig gå. Måste gå !!! Så har satt ett mål att tills den 9 Januari 2014, alltså på dagen då Theo föddes så ska jag ha gått ner ca 14 kilo. Det är vikten jag hade innan Theo föddes o mera.. 

Dagens motion blev lite över 3 km med Zima, varvade med löpning o pw, men får ta dte extra lugnt med löpningen då benhinneinflammationen gör sig påmind igen :/ Sprang ju lite i förrgår med Zima o då varvade jag med 500 meter pw o 500 meter löpning.. Men det va npg för mkt då ja fick ont.. Så lugnt fast jag ej vill det.. Tycker att det är trist att ut o gå , vill ju så mkt hellre springa.. Älskar ju det o det e såå skönt att få springa bort allt.. 
Hopplösa ben !!!!

Idag är ja ensam med Theo, då Kewin är hos sin farmor då de ska på teater, på Emil i Lönnerberga.. Blir spännande o se om han sitter still i 2 timmar ;)  
Sambon är o hjälper grannen så vi är inne o tar det lugnt :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0