★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Peter

Fick äntligen träffa min äldsta storebror, halvbror Peter. Han adopterades bort av min mamma när han va liten då hon varken hade pengar eller annat o kunde ej ta hand om honom. 

Han har haft /har världens bästa föräldrar, o har fått tre fina barn. 
Vi träffade honom för 21 år sen o då va han under 20 år.. Men inget som vi minns utan bara kommer bara ihåg det genom en bild. 
Fick ett sms en dag o då stod det att jag har blivit faster  till en liten tjej som ska heta Julia ♥
Sen fick vi några bilder men blev inge mera. Tror det blev för jobbigt för honom. 

O nu för kanske ett år sen började vi få lite mera kontakt genom facebook, fick se bilder o vi pratade lite flyktigt. 

Sen en dag ringde min syster o va ledsen, hon grät då hon hade träffat Peter. Han hade kört förbi nära där hon bor o han hade kommit in o sagt hej ♥ Ett mkt kärt återseende. 
Sen fortsatt dte o vi bestämde oss för att alla skulle träffas ♥ o det blev den 26 juli 2013, en dag som jag alltid kommer minnas. Alla vi fyra syskon återförenades o mamma fick träffa sin förstfödde ♥
Tårar fälldes o vi hade dte supertrevligt, lite blyga va barnen o vi i början men det släppte fort. Han har tre barn, två tjejer o en kille som faktiskt föddes samma år som Kewin, samma månad, samma dag o nästan samma klocklslag, det skiljer alltså bara 1 minut på Peters son o Kewin ♥
Tyvärr va Kewin ej med då vi ej hade kattvakt då träffen va i ljungby, men ja o lilla va där..

 
Här kommer bilder ♥
 

Min största storebror Peter ♥
 
alla vi fyra syskon i ålder :)
 
med våra barn förutom kewin
 
med mamma o barnbarn..
 

Kommentarer
Postat av: [email protected]

helt jätte jätte underbart var det, tänk att få se alla fyra barnen ihop och barnbarnen, tack för att ni finns.

2013-08-04 @ 09:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0