★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

...

Har så mkt ja skulle behöva skriva at mig men känner inte att jag kan göra det här på bloggen..

Skrev det i en grupp på fb baa så man får ut det..
 
Min ork e iaf slut just nu .. på allt.. !!! Mkt osm hänt senaste halvåret , året.. men ja har klarat det o kommer ju klara det.. Har bestämt mig ang vissa saker just nu o måste ta itu med dem, o andra saker får faktiskt väönta för jhag har ingen ork o ingen tid just nu, det får läggas på hyllan vare sig jag vill eller inte, måste börja prioritera mig sj, om inte blir ja säökert "dålig" igen o det är det sista ja vill.. Måste börja varva ner.. MÅSTE det NU !!!!

Men nu sover iaf killarna, efter två timmar fick ja äntligen lilla att sova o stora tog det ca 5 min o han somna sj :)

Älskar mina underbara små pojkar fast de testar mammas tålamod dagligen dygnet runt ;) ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0