★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Lillebror

Låg o sparka o hade sig igår 
Dumma bebis som ligger så långt intryck i bäckenet/livodern..
Han har gjort det båda gångerna på ul o ja känner att han håller sig där nere då den busen trycker på min kisseblåsa hela tiden.. Om han ändå kunde flytta sig lite högre upp ;) Men det kommer nog med tiden..
 
O ja jag vet att det är dags för magbild, på måndag enligt nya ul så går ja in i vecka 20 "19+0".
Och fick igår en tid till bm för att lyssna på hjärtljud o mäta magen för första gången o det är den 8 November så ca 6 veckor kvar.. Känns som en evighet nu men tiden kommer säkert springa förbi, just nu känns det som att man ej kommer hitta köpa allt man vill ha te bebis, o mitt i allt är det jul.. O letar dagligen efter en svart spjälsäng men hittar ingen begagnad, o att måla själva funderade vi på först men vi skiter nog i det då det bara verkar dubbelt så jobbigt plus att ja kommer ändå ej orka med det.. Finns svarta spjälsängar på gekås va ja förstått men tror de skulle kosta runt 800:- o det e liite över våran budget för en säng, så får bara fortsätta leta, Vi har sagt att när året är slut ska det mesta va inhandlat dvs vagn o säng o sånt som är mest viktigt o stora inköp..

O ja foglossningen kom tbx igår men nu är den borta igen, tror det berodde på att aj körde moped in till stan o sen gick ja runt där o sen hem o sen hämta Kewin på dagis.. Vet att ja fick extra ont när ja körde moped med Kewin med, men eftersom ja fortfarande ej har körkort så finns det ej så mkt annat, jo buss men dte e super dyrt o man halva dagen går ju bara av att sitta o vänta på bussar. O mitt körkort har ja nog bestämt att ja ska börja med våren 2013 då bebis kommit o ja kan ta mig till ljungby då ja ska köra med syster min ;) :)

Nehe nu ska ja gå o fota allt som vi hittils har te bebis o det blir ju lite mera nu när det blir en pojke till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0