★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Jaaa

Jag lyckades hinna beställa en skalbyxa från Polarn O. Pyret på campadre o då till priset av 249:- istället för 499:- som de annars kostar. De Kewin har nu är ju på gränsen de passar o har ett par i 104 som ja köpte i våras som ja hade hoppats han skulle kunna ha nu, de är alldeles för stora. Så nu fick jag ett par nya till nästan beg pris. :))
De hade bara en färg så fick ju bli den o det va mörkblå, men det är helt ok .. 



Haft en orolig son inatt o vet ju varför men det blir nog bättre med tiden, blir en lugn dag idag. ska försöka ta oss ut en runda o gå med hundarna, man får passa på när solen skiner "ja inte ännu, då det är mörkt fortf" o det ej är blött o regnar ute.. Men kläder blir det massor då det är frost o kallt ute.. brr..
 

Bebisen växer o sparkar för fullt varje dag o igår va den faktiskt lite lugn, iaf på kvällen, men dte kanske är så att den känner av när mamma ej mår bra ?!  Skulle få Kewin att se/känna bebisen sparka men lyckades ej men dte kommer så småningom 

Nu sitter min älskling o äter frukost i soffan, som han brukar få göra ;) Mys  :))

Nehe nu ska ja spela lite, o idag blir det heroes som ja har på datorn, ej internet spel som det brukar bli ;)

Älskar min familj, sambo, son o bebis i magen. mamma, syster, ja alla , ni vet vilka ni är som stället upp-- Tack för att ni finns 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0