★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

:)

När ja o Kewin kom hem idag möttes vi av julfint :)
Sambon hade köpt hem nya julgardiner till både köket o tv rummet plus ett nytt körsbärsträd. Och lie andra fina julbelysningar. :)
Bilder nedan på körsbärsträdet, har redan ett rosa/lila o nu köpte han ett blått. Plus två fina blåa julstjärnor står nu i tv rums fönstrena..

 


Sen hade han oxå köpt en fin röd sk blomboll som man hänger i fönsret och en julljusstake som han har uppe i sitt "rum " och alal tomtar är framme.. Så nu är dte juligt hemma.. Sj hade ja nog väntat iaf två veckor innan ja börja sätta upp allt, men men nu slapp ja ju göra det ;)

Har budat hem massa fint på tradera te lillebror så nu väntar vi på massa paket, plus jag har ett paket att hämta ut med en babybjörn bärsele och en amningskudde.. Så de ska hämtas imon :))

Fick oxå med mig två söta byxor från maxi med stjärnor på, en grå i 62 o en röd i 68, fanns tyvärr ej i mindre strl :/ 

Har ju tillbringat en natt hos mina föräldrar i boda då vi va på julbord i lördags sen åkte Tias hem o ja o Kewin åkte vidare mot Ljungby, till min syster. Då vi igår tog en tripp till växjö för o kolal bebis saker, men som vanligt e ja dumsnål o ej hittar ngt ja vill ha, e kräsen.. Men får väl hoppas det kommer massa fint efter jul, eller ja hottar ngt på tradera.. Behöver verkligen fler omlott bodys, verkar va dåligt med bodys i "min smak" typ utan massa allover tryc, o vitt.. ja osv.. vill ha enkelt o snyggt ;) Svårt o förklara.. :)
Men bilder kommer iaf in på det ja vunnit på tradera, Vann faktiskt oxå ett fins babynest med stjärnor.. 
Här är en bild från annonsen,
Plus detta vann ja med, men ej mina bilder..


Body i strl 62 o byxor i strl 50


Babynest :)


detat set i strl 62


Denna dress i strl 62

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0