★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Träning !!

Idag har jag lyckats med två rundor.
Runda ett tog jag sj, sprang ca 2,5 km o gick 0,5 km.
Sen när jag kom hem hade jag två hundar som va rastlösa o ja hade energi kvar o gå iaf ;)
Så en runda på 2 km gick vi :)
Dagens motion totalt: 5 km :) Kanske blir mera senare , det återstår o se. Va öm i smalbenen när ja börja springa men det försvann efter en halv km. Skönt men ska nog ta det lite lugnt, så blir rundor på max 3 km joggning, får isf bli mera promenad o så cykling. Kan ju faktiskt cykla till o hem från getinge då jag lämnar Kewin på dagis.. Men ej idag då det får räcka för just nu iaf, måste dessutom pumpa ena däcket på cyklen innan jag ger mig ut..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0