★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Jobbigt !!!

Att det ska va så förbannat svårt med att äta just nu, vet ju varför o kommer ej ihåg att ja hade några såna bekymmer när ja väntade Kewin.. Tji fick jag med massa saker att den grav ändå va super lätt.
Medan ja nu verkar få problem med det mesta, den ända som va va jobbigt med honom va huvudvärken som ja hade konstant i kanske 2 veckor o det e ju ingenting..
 
Ikväll blev det pommes med ketchup för min del, inge annat gick ner.. :/
 
Ngt ja är sugen på nu / idag o igår är smörgåstårta !!!
Så imon ska ja försöka fjäska med sambon att vi åker o köper en god sådan på maxi 



Har oxå börjat bli trött igen o har absolut ingen ork i kroppen när jag väl hållt igång halva dagen, så fram till tolv tiden är man helt som vanligt förutom att man måste äta frukost det första man gör när man går upp för man mår illa o det försvinner då, sen måste ja äta ett mål innan middag o sen middag, fika runt tre o sen kvällsmat senast sex för annars blir de inge bra alls.. så mat är viktigt just nu annars dimper hela kroppen :/
Kanske att man behöver ngt extra järn eller så, börjar fundera på det, har ej  tagit några prover alls så vet ej hur dem ser ut, plus varje gång ja legat eller suttit ner o ska gå upp snurrar hela min värld.. hmm.. tåls o tänka på..

Förutom det o dessa grav krämpor är det super bra .. längtar som tusan till ul o vi får se den lill* o va ja längtar o veta vem som gömmer sig i magen, o då ska vi äntligen börja inhandla saker till lill*n 
O efter ultraljudet blir det en shopping tur te gekås som vi håller på o sparar alla pengar till 

Imon är sista dagen som sambon är hemma, sen jobbar han igen i en vecka o sen semester en till, men den veckan blir ej jätte rolig, eller lite, den 24 fyller hans mamma år så det ska vi fira, 27 ska vi till torpa på begravning då min farbror Roland dog för ngn vecka sen :( Blev "bara" 73 år gammal  Så dit den dagen, sen dagen efter ska vi fira mamma som fyller år den 27, sen hem den 29 o då följer troligtvis mamma med hem 
Hon skulle egentligen kommit imon men så har hon fått ryggskott, hopplösa rygg !!! Vi som längtat så tills hon skulle komma,, men blir några veckor senare.. 

O sen två veckor där efter är det jobb för mig, har fått en hel veckas vik  Så blir lite goa pengar till gekås turen i september/oktober 

Har haft en lugn natt inatt då Kewin har varit hos sin farmor o busat, men man saknar honom som tusan när han är borta men ändå är det super skönt o bara vara o slippa tänka på ngn annan hela tiden..

Bilder har jag några på kameran o tänker ja ej fel så har ja en hel drös med bilder som togs när min syster med barn var här o hälsa på för en sisådär 2 veckor sen ;) Tror det e dags att lägga in dem 

Kewin sover o Tias sover i soffan så nu avslutar ja detta inlägg o ska sj bege mig mot soffan för lite tv tittande 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0