★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Första gången

På fritids/förskoleklass gick bara bra men inge jag vill fortsätta jobba med så tur det bara va en dag ;) :)
Ne det får bli förskolan i fortsättningen men nu har man iaf fått prova på det..

Tias o Kewin skottar vägen med hjullastaren så nu blir den fin :) Behövdes efter all snö som kommit, plus regn o så plus minusgrader, INGEN bra kombination.. :p

Imon ska K te dagis igen.. o ja hur gör ni med dagistider ni som bara jobbar timmar lite då o då, har ni barnen de ordinarie tiderna ni har bestämt o sen utäkar om ni jobbar andra dagar/tider??
Så här har våran/kewins vecka sett ut, ser ut,
Måndag - Kewin ledig, jag inge jobb
Tisdag : Kewin dagis 08:30 - 13:30 (sin vanliga tid) Jag hemma
onsdag; kewin dagis 06:45-13:30 då jag jobbar
torsdag: k hemm, jag hemma
fredag k hemma o jag hemma 

Ja så vill hans dagis att det ska se ut. de tycker att eftersom att han varit där de två dagarna nu o bara en två timmar mera idag än vad han brukar, då att han ska va ledig imon sin ordinarie tid o sen blir han ju automatiskt hemma på fredag då han bara går, tisdag,onsdag o torsdag. Så hur gör ni o era dagis? De tycker ju licom att han ska va hemma för att jag e hemma men jag tycker att han iaf ska få va där sina tre dagar o de 15 timmar vi betalar för, sen är han där mer om de ex ringer imon eller fredag då jag ska jobba så utökas hans tid, men hall¨å kan ju lixom ej ha honom hemma ifall att jag kanske måste jobba på fredag..
Svar hur ni gör!!!

Kommentarer
Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

Fin bilder :)

2012-02-17 @ 18:56:59
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0