★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Shoppingen idag

Blev ej så mkt då det va dåligt med rea, va den rean som va innan jul. Lite trist kan ja tycka.. 
Hade ju sett framemot o shoppa lite bebiskläder o kläder te Kewin på presentkorten vi fått i julklapp.
Men Kewin har iaf fått idag ett par skor från H&M med bilar på, o ja godkände dem då de faktiskt va snygga fast det va bil på, va ju bara själva knäppet som man såg det va bilar på, men ej på rea, men va ju bra med presentkortet han fått där. 

Sen blev det strumpor för min del på kappahl, ja fick ju ett presentkort där o likaså Kewin, men hanas använde vi ju en del när vi köpte hans nya jeans, o nu blev det ju strumpor te mig, sen va ja inne en tur på cubus o där reade dem ut 5 pack strumpor för 29:- så blev sammanlagt 10 par där för 58:- o på Kappahl va det 5 par om ja ej minns fel för 99:- Så nu har man gott om strumpor, de går ju åt.. 

Sen blev det handling på Maxå då kylskåpet ekade tomt, o blöjor till Kewin o tandborste till mig då ja klantigt tappade min i toaletten :p  Men så fick faktiskt Kewin oxå en ny snygg rosa ;) Så kylskåpet är nu lite mera fyllt, men mera får bli ngn annan dag när pengar kommit in. Man e ju som alltid lite fattigare efter jul..

Nehe nu ska ja kolla runt lite sen blir det soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0