★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Blåmärken på magen..

Känns verkligen som att hela magen är full av stora blåmärken, så mkt ömmar det så fort ja rör den eller ja rör mig sj. Plus den är nästan stenhård hela tiden, o bebis trycker sin hårda rygg o rympa utåt hela tiden.. Aj.. Att man kan glömma o att det är så oliak på barnen i magen, för med Kewin tryckte han bara på ena sidan o ej så här mkt, denna lilla killen är livlig som attan o försöker ta sig ut o till råga på det så märks det att magen tänjs då det kliar o har sig i huden.. 

Iaf nog om det ;) Vet ej va ni vill läsa om här i bloggen. Är ju bara mamma som ja får kommentarer av, ja ibland min syster o ngn annan ;)  Men ja skriver det ja känner för ;) Kewin sover nu, o maten är intagen i form av potatis och kasslergratäng. Va faktiskt super gott.. 
 
Och ikväll ska ja lägga mig i tid för igår blev dett ej så fast ja skrev det, va uppe till iaf halv elva sen klnappt ngn sömn på hela natten pga olika orsaker, men ikväll lägger ja mig åtta.. Så ja får lite sömn :))

Så nu ska ja läsa lite bloggar, kolla fb o lite annat skoj :))

Så ja säger redan..

 

Kommentarer
Postat av: mamma

han får lov att stanna lite till kram

2012-12-13 @ 07:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0