★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Vagnar !!

Jaha så kommer detta ämne upp igen då vi ska ha syskon i februari 

Först kommer vi ha en Emmaljunga med city korg då jag absolut älskar deras snygga, mysiga ombonade liggdelar. Och då blir det en med svängbara hjul och en med fasta fyra hjul, så troligtvis en billig nitro o antingen ett city cross chassi eller med sittdel billigt, får se va ja får tag på. 
Sen  när barnet vill börja sitta så vill ja ej ha emmaljunga, då jag tycker barnen sitter super dåliga i deras "vanliga" sittdelar som är till ex city cross, nitro mfl. Och ozonens sittdel gillar ja ej då man ej kan ta bort bygeln, den är för varm på sommaren plus den hemska fällningen. 
MEN nu va ja inne på denna sidan "som ja ofta är" o såg att baby jogger city versa snart kommer till sverige, hade helt glömt bort den vagnen utan va inne på en bugaboo cameleon då ja älskade deras sittdel, men tycker den är lite ranglig o ja älskar ju bj:s vagnar då de har stor suflett o smidig ihopfällning.
 
Här är lite info om vagnen. 

♥ Fyra hjul, två fasta o två rörliga fram
♥ Stor suflett
♥ Smidig ihoppfällning
♥ Vändbar sittdel
♥ Ergonomisk sittdel 
♥ Justerbart handtag
♥ Ställbart fotstöd
♥ Väger "bara" 10,8 kg
♥ Ihopfälld:  86 x 56 x 21 cm
♥ 56 cm bred


Bilder lånade härifrån !!!
 
 


Kommentarer
Postat av: sandra

hej hej! om du är intresserat så har jag en city korg som jag ska sälja..

2012-08-05 @ 07:57:02
Postat av: Cecilia

Vi valde bort Versan, då min sambo sparkade i den då han gick. Sen är den sjukt tung. Nej jag blev besviken på den. Blir en Elite för oss=)

2012-10-12 @ 12:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0