★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Chassi :)

Det blir ett chassi med fyra fasta hjul som ja köper från Tina  TACK !!!
Så behöver ej köpa två beg vagnar utan kan spara lite pengar till annat.
Så nu ska bara ozonen säljas o sen inhandlas en super billig nitro om det hittas men jag har god tid på mig o hitta det.. Och så ska chassit till cc få komma hem 

Idag va det Tias sovmorgon så det va bara o gå upp när Kewin vakna fast ja sovit så j*vla dåligt inatt, har det ej varit ngn katt som velat ut eller in, så har det varit Kewin som vaknat, jag som frusit eller jag som bara ej kunnat sova.. åhh va irriterande när man e super trött o verkligen behöver sova. 
 
Magen växer sakta men säkert, nu börjar den ta form av en bebismage istället för en svullen mage, o kilona dom fortsätter att stå stilla eller gå ner, men som minst har det stått 84,2 o så lågt vägde ja långt innan ja blev gravid med Kewin, är ändå alldeles för mkt, men kommer ta tag i träningen igen när bebisen bara kommit ut för jag hoppas att ja ska orka med vårruset nästa år med  Men är ju ej säkert utan ja får ta det som det kommer, o sen kanske ngn längre sträcka, siktar mot att då kunna klara en mil men vet att det säkert kommer ta tid o ork efter att bebisen kommit. 

Bilder på magen kommer tids nog när ja känner att det e bara bebismage o inge hemsk svullen mage 

Idag är inplanerat att gå en runda i skogen o kolla svamp, men som det ser ut på himlen nu så öser regnet ner. Men får väl hoppas det försvinner tills vi ska ut i skogen..
 
Här är en bild på chassit "lånad bild från Tina"


En sån här nitro ska inhandlas med 
"min egna bild då ja hade en nitro till Kewin"

Och en city korg i ngn fin färg beroende på om det blir en lillebror eller lillasyster 

Kommentarer
Postat av: tina

Jag servar chassit innan du får det så slipper du det, jag har inte hunnit ännu men det är ju ingen superbrådska ännu:)

2012-08-05 @ 13:12:21
URL: http://tinasnystart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0