★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Bloggen

Är under uppdatering !!!


Men eftersom att jag o Kewin åker mot Ljungby imon o ej kommer hem förrän söndag så blir det ingen förändring ännu. Ska göra om headern o kanske få in lite mera färg i bloggen :) Men det blir ngn annan dag !!

Ja, då åker jag o Kewin mot Ljungby imon för att min älskade systerson Philip fyller 1 år i helgen. Så kalas igen o mkt trevlig sällskap o minste en jogging runda måste jag o syster hinna med. Kan ju ej gå så många dagar utan att motionera ;)

Vikten går iaf neråt o det enda som sätter stopp för motionen i form av löpning just nu är mina vader som har börjat krångla igen. Blev inhandlat voltaren salva idag så nu ska det smörjas o hoppas att det hjälper.
Idag blev det en kort runda på 2,9 km :)

Nehe nu får jag lämna bloggen o börja packa för vi åker tidigt imon ;) :) ♥♥


Och innan ngn frågar så har jag ej gjort designen sj, utan det är en gratis design. :) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0