★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Vagn

Fått kommentar om mitt nu vagnbyte som måste ske :(
Tycker att ja ska köpa en begagnad vagn o ha under vintern..
MEN då måste man ju lägga ännu mera pengar, o det har vi ej :/
Så för o få en ny måste ja sälja denna tyvärr, plus att vintern är ett bar tag till, rör ju sig om iaf 5 månader minst som han måste ha overall eller iaf vinterjacka o så åkpåse till..
Iaf om vädret ska va samma som förra året..
E ju riktigt sugen på denna igen :)
Isf ngn av dessa färgerna
Eller ska ja helt byta märke,
finns ju denna easywalker qtro
Eller en Phil & Ted Hammerhead

Kommentarer
Postat av: Ida

Om du menade min kommentar så tänkte jag ju mer en 300 kronors vagn typ, en hederlig Brio eller nåt sånt att ha över vintern :-) Det har jag här hemma, en Teutonia Rocky som sov-vagn eftersom den är så rymlig, stabil och bra!

2011-09-15 @ 10:37:46
Postat av: Angelica

Jag hade helt klart tagit Hammedhead om jag varit som dig. Ni som går i grus och terräng och så. Den är nog med all säkerhet mycket bekvämade och köra och mer dämpning i hjulen.

2011-09-15 @ 11:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0