★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Regn

Nu öser det ner ute så ja e glad att vi tog en kort promenad istället för en lång.
Blev iaf en timmes promenad med sonen som springer med sin cykel och Zima som gick med mig :)


Ryggen o höfterna bärjar bli bra men känner nu efter ja rört på mig att ja gick nog liite för långt..
Men bara o fortsätta knapra tabletter så blir det nog bra så småningom. :)

Helgen har gått snabbt, men med massa bekymmer, ett element har spruckit o vi hade vatten i halva rummet på öv, men ingen hade joour, så det täppte vi till själva. O sen har vi inge tv, eller jo tv har vi men lnb huvudet har lagt av eller funkar när det vill, så ett nytt är beställt o hoppas dte kommer snart så vi kan kolla på tv.
E ju trist att ej kunna se det man brukar, ex hem till gården som ja nu missar :/

Nu är gräset oxå klippt en sista gång innan vintern o snön kommer :)
Hundarna e på go sluta löpa så, så fort det är helt borta så ska de skrubbas från topp till tå ;) :)

Kewin trivs super på sitt dagis, han vill knappt hem när ja ska hämta honom ;)
Ja allt flyter på :) Mamma är ju opererad o kilona försvinner :)

Kewin har oxå fått en tid te barnkliniken i halmstad den 26 oktober :) Hans mage börjar oxå bli bättre, han har nu druckit laktosfri mjölk i över en vecka så det är troligtvis laktosen som krånglar för hans mage .. Men ska ändå te läkaren o få det bekräftat..

Kommentarer
Postat av: Ida

Man kan titta på Hem till gården på tv4play på nätet. Brukar jag göra om jag missar nåt avsnitt ;)

2011-10-11 @ 07:10:24
URL: http://familjeneberstal.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej! Fungerar datorn kan du gå in på tv4 play och se Hem till gården avsnitten. De ligger gratis där i 7 dagar. Jag brukar nämligen gå in där när jag missat något avsnitt på tv. :)

2011-10-11 @ 09:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0