★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

4,26 km :)

Har avklarat 4,26 km joggning och promenad med Zima, men nästan bara joggning blev det :)
Känner mig faktiskt riktigt duktig med tanke på att jag ej motionerat/sprungit på ett bra tag.
Måste berömma Zima som va mkt duktig o klara av det :) Hennes kondis börjar oxå ta sig ;)
Men shit det va härligt, o ännu enklare när det ej va så varmt, men tjockare byxor ska inhandlas, likaså en go tröja att springa i, en jacka, en reflexväst och pannband.. Måste ju preparera mig inför vintern för motionera måste jag göra nu o för att klara av vintern behövs ju lite andra kläder än vad man använder på sommaren..

Har fått tips om märket Craft, så det blir troligtvis en reflexväst från dem och ett par fodrade byxor..
Men ska först ta en tur mot gekås o kolla, men först ska pengarna rulla in ;)

Fick hem papprena idag som jag ska skriva på och skicka in till polisen för att de ska kolla mitt belastingssystem, ja va det nu heter, att jag ej är straffad eller ngt sånt.
Men tydligen kan det dröja en 2 veckor innan man får hem papprena från dem :/ O ja som hade planerat att kanske få ngn dag redan nästa vecka, men det dröjor nog ngn extra vecka :/


Kewin somna nyss, tog låång tid ikväll med :/
Han är mkt bättre i magen och han dricker bara laktosfri mjölk, så det är med säkerhet laktosen han ej tål, men ska ändå gå på den tiden den 26 oktober som vi fått till honom.


Va hos läkaren igår för min rygg, troligtvis en disk som fått ngn knuta eller ngt sånt sa hon, så ska te sjukgymnasten så ska de kolla lite noggrannare, plus jag fick värktabletter som faktiskt hjälper riktigt bra, nu kan man äntligen sova på vilken sida man vill och tom på ryggen :) Underbart !!!



Ne nu är det soffan en kort stund sen sängen, imon ska ju pojken te dagis igen, han älskar verkligen det, vill ju ej följa med mig hem näör jag ska hämta honom.. sötnosen min ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0