★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Ligger i sängen och ska sova. Längtar efte...

Ligger i sängen och ska sova. Längtar efter att komma ut och springa igen:-) idag blev det gud som va planerat, skulle ju till k farmor men fick återbud en timma innan och när vi va på väg in så vi bestämde oss för o köra o äta ngnstans och sen gick vi inom lekcenter . Hittade en julklapp till kewin. En dammsugare, de hade nedsatt pris från 349:- till 199:- så den kortes. Och så kolla ja på vagnar igen ;-) men inget är bestämt. Är mkt troligt att jag behåller BJ. Nej nu måste jag stänga ögonen då det är min tur att gå upp med kewin imon fast jag gärna hade sovit imon med ;-) God Natt @-}--


Kommentarer
Postat av: Malin

saknar er!!!!! Vi har inte köpt en enda julklapp:/

2011-11-07 @ 09:23:54
URL: http://maromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0