★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Ensam hemma

Har fått sovmorgon idag, kunde sova mer men känner att ryggen värker, måste verkligen byta sängar för det är ju f*n sängarna som gör att ryggen gör ont :( Men varför ska det va så dyrt med sängar ??

Sitter iaf här med träningskläder på mig o tänkte ta mig runt en 2 km runda, får se hur mkt joggning det blir men ska försöka så mkt det bara går ;) Var ju inte igår jag va ute o sprang.. Håller tummarna att vaderna ej ska bråka med mig idag utan att det bara är konditionen.. 

I em ska vi mot Kewins farmor för lite mat sen beger vi oss mot affärerna, eller jag o kewin tar lekcenter medan Tias o hans mamma tar biltema då de ska handla saker te hennes bil.. Sen kanske fika sen hem :) O imon blir det en slappedag hemma :) Men tror o hoppas att jag kan komma ut en runda till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0