★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Vila

Idag är det en mkt tröttig dag!
Tog ju tabletten mpt klåda igår inför natten o natten har varit underlig, visste att man blev trött av dem men inte så här trött som jag e fortfarande, är helt J'vla slut i kroppen.

Sovit dåligt då när ja väl vaknat av kewin o gått dit så har det varit som i en dimma, sne tbx o somna om på två sekunder.

Har ändå hunnit med att cykla te Kvibille för o handla lite, hade ju varken mjölk, margarin eller annan dricka hemma. Så 5 km cykling är avklarad.

Vad som återstår att göra idag är tvätta det vi ska ha med oss i helgen och tända i pannan då det börjar bli kallt i huset nu när det ej är så varmt ute längre, men Kewin sover fortfarande så får vänta te han vaknar, han e sj mkt trött.. Men han somna igår kvart i sex på kvällen o sov hela natten med uppvakningar då han bara ville ha nappen *fast han har massor i sängen* o sen sov han till kvart över sju på morgonen. bra kille :)
Nu har han sovit i snart 2 ½ timma men han e trött så jag väcker ej honom men ikväll ska han få sova redan halv sju så får ja hoppas han somnar o ej hinner bli övertrött, men tror det kommer funka..

Ne nu lämnar jag datorn o lägger mig i soffan o kolla klart på Big Brother som ja spelat in sen igår kväll...

Har oxå möblerna att olja in som Tias o Micke hämta igår, de va helt ok för det priset. Oljas o så e de som nya ;) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0