★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Trött

Dagen har varit mkt lång, först te gekås o shoppa massa kläder, mestadels till Kewin, han växer ju som ogräs ;)
Jag fick fyra linnen, två par sk capri byxor, en munktröja, och strumpor. Tias med med sig ett par  jeans o ett par capri jeans, och strumpor. sen en del andra förnödigheter såsom våtservetter, kylbox att ha i bilen mm..
Bilde orka ja ej fota , men tar kort på honom när han änvänder dem. Fick iaf med mig hem två par snygga jeans från tjej avdelningen till honom (han e ju så smal i midjan o dessa va bara såå snygga, två likadana men oliak sorters färg på jeansen, 1 par capri shorts, tre t shirts, badrock, 3 pyjamaser om jag ej missminner mig, två stickadetröjor, o ja säkert ngt annat ja glömt ;) Fick med oss lite kläder te kusinen John som fyller å på fredag. han blir 2 år, stora pojken nu...
ne nu ska vi äta o sen ska pojken få sova, o det blir datorn för m8ig sedan när han sover o sen tv:n o sen sängen..
har ju varit ute hela em när vi kom hem. klippt gräset mm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0