★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Lika bra

Att jag skriver ett inlägg angående vantarna från polarn o pyret som jag la in på nedan,
De är tvättade i rätt temperatur o ej tumlade. Är tydligen fler än jag som har samma problem.
Det är det enda problemet jag ser med pop, iaf i år att deras vingervantar krymper.
Har tvättat mössan o den är i samma storlek o tvättades tillsammans med vantarna,,
Mysko o hopplöst. Men han kan fortfarande ha vantarna som tur är, ett tag iaf..

Middagen är i ugnen, blir makaronipudding :) Mums, det ska vi äta ikväll men har inget te mig o Kewin nu så det får bli nu med ;) Men vi älskar ju det så det ska nog funka :))

Fint väder idag men det är kallt ute, solen skiner iaf. Hade hoppats det kunde tina upp alla den jävla snön o isen vi har på gräsmattan o gården, men icke den ska bli där ett tag te ..

Middag sen sova för sonen, usch sikken grinig unge han är idag o det va han igår med föressten, så kanske är det förkyldning på g.. Men inte skoj då vi ska på 25 års kalas på lördag.. men men inget o göra åt isf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0