★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Det är..

Tydligen en viss syster som tycker att ja bloggar för lite ;9 O det kan jag verkligen hålla med om men just nu blir dte ej så mkt skrivande eller ngt annat då ja ej mår speciellt bra, mkt o tänka på inför sommaren, blää säger jag bara.. men det ordnar sig väl säketr på ngt vis..

Sökte iaf två kortare vikariat igår, ett på 85% o ett på 50%, båda som barnskötare så hoppas ja får ngt, e i ca 3 månader vardera. hoppas gör vi :)

Kewin han äter dåligt just nu, blir dålig i magen av barngröten så den får vi sluta med o han vill ej äta så mkt annat förutom sina smörgåsrån, riskakor, mjölk, vatten o lite annat smått.. o middag ja det är väl sådär för honom, fick iaf i honom spagetti o köttfärssås igår. o då  med att hans farmor fick mata honom, så ibland e det bra med ngn annan som försöker.

Vädret börjar bli bättre, solen är uppe längre och dte är varmare ute o tydlkigen ska dte bli uppåt 6 plusgrader på lördag men kommer säkert bli en hlg i sängen för min del, mensen ska komma o den jävla mensvärken så.. ja blää..

bilder ligger nog några på kameran men inte många så de får ligga där ett tag till ;)

Melodifestivalen, favoriter som lyssnar flitigt på spotify är enemy med sara lumholdt, tycker att hennes röj inte håller på videorna men den inspelade på spotify funkar perfekt, bra tycker jag, nicke borgs leaving home..

ja här kommer de ja diggar ;) ;)

Äsch lyckas ej ta dme från youtube så nu skiter jag i det. tålamodet tryter..


Kommentarer
Postat av: Malin

Nej nu måste jag klaga;) Du stavar ju fel;) Hahah! Skönt att läsa att ni lever iaf;) Får snart komma och hälsa på er! nu när vi alla är friska

vi ska förresten till ge-kås i början på maj (om inte bebis tittat ut då) Ska ni med?

2011-03-02 @ 09:53:51
URL: http://suomenhevonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0