★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Arg

Ne nu ska jag sluta sälja på tradera, har nu förlorat en hel del pga frakten på paketen jag skickad, har skvit för lite frakt på nästan alla paket :( Blää o inte kommer jag igå vilka som är för lite o som stämmer, jo ett som skickades igår o där får jag troligtvis tbx 24 kr men det e ju lixom inget i jämförelse hur mkt jag förlorat på allt denna gången, blää o usch.. ne nästa gång ska jag banne mig ta över priser o tyvärr tittar inte de man skickar till att det stämmer, men o andra sidan gör gör inte alltid det heller :/
Ja idag är det vitt ute o det blir en tur ut med pulkan för min o Kewins del :) Så idag när vi vakna hade vi en överlycklig liten pojke som såg snön o ja hundarna med, speciellt Tirill som älskar snön..

Och idag blir Johns kusin Elias 2 år, GRATTIS !!!
Och sen är det Johns tur att fylla 2, den 13 Maj och
sen ca två månader senare ska vi ha stort kalas
för vår älskade Kewin som blir 2 den 9 Juli ♥
Shit tiden springer förbi oss.. ;)


Kommentarer
Postat av: tina

tänkte bara tipsa om sidan på facebook "vi som säljer o köper POP" ngt i den stilen heter det, inga avgifter för o sälja:)

2011-03-18 @ 15:12:28
URL: http://kristinaronn.blogg.se/
Postat av: Malin & Elise

sålde bort mycket kläder på tradera tidigare och råkade ta 6kr för mycket i frakt och då blev en kärring tokig.

2011-03-19 @ 07:21:26
URL: http://malinmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0