★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Dålig

På o blogga är man.. Men måste bättra mig ngn gång, helgen har spenderats i Ljungby med min syster och familj.
Lördagen blev lite kortare än vi hade planerat då det börja läcka vatten på bilen så det va tvungen o lagas innan vi kunde åka då vi skulle åka ett antal mil.
Hade planerat att komma iväg senast 10:00 men blev 12:00 istället, då blev det middag i halmstad på coop forums restaurang som vi brukar äta på. Älskar det snitzel med pommes o sky sås :) Så gott !!
Sen handla lite grill mat då vi skulle grilla på kvällen.

Framme i Ljungby va vi vid två tiden, blev lite fika i form av jordgubbar med grädde o mjölk, o sen åkte ja o syster o Philip mot stallet, ja Diezel fick oxå följaa med ;) Jag fick rida lite, blev bara skritt då jag ej hade de bästa ridkläderna på mig, hade kortbyxor o foppa tofflor.. Men det va underbart o få sitta på en häst igen, som man saknar det.. Hade man bara haft råd så hade man skaffat sig en häst eller åtminstone försökt bli medryttare..

Sen kvällen blev grillning o vi fick trevligt besök utan Mickes pappa o min o Malins pappa.. Barnen kom i säng vid halv åtta om ja ej missminner mig o sen blev det fika o till slut hoppa ja o syster i vattnet o bubbla fram till kvart i tolv då det va läggdags då vi skulle up hyfsat tidigt dagen efter o skulle bli en lång dag då vi skulle te huseby på kallblodsdagen..

Söndagen va mkt rolig o trevlig, ja va barnvakt åt Philip, mkt skoj :) Mys...
Täthi va fin o de andra hästarn med, bilder togs massor men har ej lagt in dem ännu, får bli ngn annan dag.

Hemfärden på söndagen blev halv sju från ljungby, åtta va vi hemma i fröllinge :) Med två stopp, det ena för o byta te pyjamas på pojken ifall han skulle somna o det andra för o handla..

Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

sv: TACK tack tack! :))) Vad roligt :) Jag tror stenhårt på en lillebror, känner det ända in i venerna. Nästan så att jag vågar sätta pengar påt haha :)

2011-06-14 @ 21:14:04
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0