★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Vi är hemma

Haft ett underbart nyår o pojkarna har busat massor

Men tyvärr verkar Kewin ha blivit sjuk igen :( Han hade 38,1 o fick panodil o sen tre timmar senare hade han 38,7, så den panodilen verka ej ha hjälpt ngt alls.. nu sover han sen halv sju. Har fått mer manodil o lite vatten , han e kok het, stackars pojken min.. men hoppas på det e bättre imon men det e tveksamt.. hopplösa sjukdomar som kommer o går hela tiden..

Bilder fick ja några men inte många.. blir ju aldrig så utan man sitter bara o tar dte lugnt o myser ;)

Nu kollar på på Arn sen blir den sängen..

Och på nyårsdagen på kvällen så hoppa ja o syster i jacuzzin :) Så underbart. bara sitta där o tjabba skit va underbart, medan våra sambosar la våra pojkar.. härligt ;) 2 minus ute o sitta i 38 graders varmt vatten e gott.. det är livet ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Du skrev till mig ang baby joggern! Åh, den är verkligen såå bra! Jag köpte min på Storken i Göteborg. De har två butiker, en i linné och en nyöppnad i Sannegårdshamnen (där köpte jag min). De hade på lager så vi fick med oss den direkt, helt perfekt! Och så är de jättetrevliga med! Hoppas du hittar en och blir nöjd med den :) /Caroline

2011-01-03 @ 13:09:31
URL: http://caroline-thisismylife.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Hej igen! Ja, den här var några hundralappar dyrare än den andra. Men den finns i de andra färgerna va? Fast inte på lagret, utan då fick man beställa? Eller fattade jag fel... Den är ju lite dyrare än andra "sulkys", men den är också mycket stabilare, rejälare liksom. Samtidigt som den är extrem smidig att fälla ihop. Ha det bra! /Caroline

2011-01-03 @ 20:30:51
URL: http://caroline-thisismylife.blogspot.com/
Postat av: tina

skippa vattnet och ge istället saft eller annan vätska med salt o socker i. vatten är alltid bra men är de små sjuka behöver de även fr o fylla på salterna i kroppen... hoppas det ger med sig snart!

2011-01-04 @ 12:59:26
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0