★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

snön börjar försvinna :)

Men kollade på smhi o det ska tydligen komma mer snö i veckan, NEEEEEJJJJ.. jag vill ha fria vägar nu, vägar utan snö, slask o is. e trött på vintern, eller iaf all snö, dte får gärna va lite kallt men bort med all snö..

Idag mår ja mkt bättre men nu när halsen börjar bli lite bättre så blir hostan o förkyldningen värre, Kewin verkar va helt frisk men ska äta penicillin te torsdag, o då ska han te bvc o egentligen vaccineras mm men ska ringa dem för tror ej han får göra det när han fortfaranda äter penicillin.  Men e ju bara o skjuta fram dte, blir spännande o se hur stor pojken blir, han har iaf ännu inte knäckt tio kilos gränsen o dte tror jag ej han gör på ett bra tag.

Nu har jag en lessen pojke som e båd ehungrig o trött så ska fixa lite käk till honom sen får han sova. Sen ska ja lägga mig i soffan o vila med, o idag kommer det nya avsnitt av Hem Till Gården :D Som ja längtat ;)

Fick ett prisförslag om scootern o har kollat lite på blocket, och jag vill nog försöka få iaf 2700:- då den bara e 2 månader gammal o det ej finns ngn likadan ute.
nypris för vagnen e : 2800:- o fotsacken: ca 550:-

går o pruta men ej ner till 2000:- iaf har ej satt ut ngn annons men ska kolla lite vagnar först o betsämma mig, e ju inte så kul o stå där utan vagn om ja skulle behöva en..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan!

Jag har inte provat den vanliga mer än i butik. 4 wheel tycker jag fungerar bra i snön, jag har ju ingen megabra "snövagn" att jämföra med då jag hade bugaboo bee innan. 4 wheel är väldigt mycket bättre än den i snön. Grusväg har jag inte testat eftersom det fortfarande är snö överallt.

Ha det bra!

2011-01-10 @ 15:00:30
URL: http://caroline-thisismylife.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag tycker det smakar gott, har provat choklad och jordgubb shake - helt okej båda två! Har aldrig smakat nån annan så jag kan inte jämför med nåt.... men absolut drickbart, nemas problemas! =)

2011-01-10 @ 15:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0