★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Klart !!!

Nu är *kakorna* i frysen o hela huset är dammsugat, o ja o Kewin har ätit middag, eller han sitte ro små äter fortfarande, man måste få i sig vartenda makaron o korv bit ;) *sötungen min*

Så fort han e klar med sitt ätande så blir det sängen o ja ska lägga mig i soffan o vila o kolla på tv, hemsk natt som ja nämnde i annat inlägg så vila lite är inte helt fel.. Blir hem till gården och sjunde himlen *som vanligt ;)*

Det som sen ska göras innan folket kommer imon är dammsuga en gång till imon då hundarna o barn säker stökar ner mera ;) Plus torka golv, damma lite o plocka undan tomtarna som står i hyllan o väntar på sin låda. Sen ska det fram med en extra bordsskiva till bordet i köket o så dukas, eller ja vi plockar fram det imon. Sen inte mkt mer, jo jag måste tända i pannan, men orka ej det nu utan dte får bli när Kewin vaknat, får sj krypa ner under mitt täcke i soffan om ja fryser :)

Älskar min familj ♥


psst.. skriver inte vad det är för ngt utan det får *folket* se imon, men ngn som vet ;)
Alltså kakorna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0