★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

funderingar

va ju o titta vagn igår men ingen hade fått in den nya 4 wheel :( Men ska ringa babyproffsen med växjö idag o höra med dem o va de tar för den. Sen har ja bett både babyproffsen o barnvagnshuset i halmstad o ringa mig så fort de fått ngt svar om de får in den o när o isf pris mm :) Hoppas på svar snart :)

Men kanske blir det en baby jogger city elite igen ?!





Han satt ju super bra i den men att dne är större, men tror hjulen funkmar bättre på våra vägar här..
*funderar vidare*

Svar till Angelica: Min syster säljer sin baby jogger city elite, den finns ute på blocket för 5000:- men går ner i pris vid snabbare affär så e du intresserad så kontakta henne, antingen direkt genom annonsen eller på hennes blogg maromer.blogg.se
Den finns ju i Ljungby om du nu har vägarna förbi annars kan hon tänka sig o skicka den, är i mkt bra skick då den bara stått sen i somras men den fick komma ut o testa vinterväglaget nu över jul när jag va där o hälsa på o ej tog med min vagn, de har en emmaljunga city cross som de annars använder, men nu ska de ha syskon o därav de ej behöver ha tre vagnar hemma..

här e bild på den :)


o här finns resten
o här e annonsen

Sovmorgon fick vi idag till halv nio, dte är behövligt när man haft en son som håller sig sj o oss vakna halva natten :/ O på fredag blir sambon hela 28 år, gammal ;) men firas inte förrän på lördag o då bara med de närmsta som brukar komma..



Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh tack. Det ska jag fundera på. Hade egentligen tänkt mig en svart, men det tål att tänkas på.

Vet att du gillade den vagnen mycket, tyckte du inte den var lite "klumpig" ibland och bred över bakhjulen?

Känns lite så när vi provade den i butik jämfört med UJ Swift. Men sambon gillade ändå Eliten mest, för den var skönast att köra och smidigast att fälla ihop tyckte han. =)

2011-01-11 @ 10:14:23
Postat av: Marie

Hej! Halkade in på denna blogg när jag sökte på just denna vagn ;) Finns så extremt lite info från vad andra tycker om den. Står och väljer mellan Urban Jungle och denna...

Tänkte höra om du upplevt att den är väldigt "stabbig" när man är ute och går i lite gropigare terräng? Upplevde i butiken på Urban Jungle att den är ju väldigt "stel" - så är orolig att barnet ska skakas omkring jättemycket.....



Ska inte ha barn förrns i juni så det är ett tag kvar, emn skulle vara roligt att höra vad du har att säga om denna vagn=) För och eventuellt någon nackdel?



2011-01-16 @ 11:02:25
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0