★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

=)

Fått svar från babyproffsen i halmstad o de tar in city mini 4 wheel i slutet av januari/början av februari :) :)
O ja fick bestämam vilken färg, den kommer i bara två färger o det är svart o så stone/black o den e alldeles för ljus, så blev en svart :) Men inge köp tvång utan ja får kolla på den först, kommer kosta ca 3600-3800, de visste ej säkert.. men hoppas det billigare, tyvärr lite dyrt för mig egentligen men får spara isf ;)

Kewin sover o han somna på 5 minuter, pannan brinner så nu blir dte varmt i huset o ja fixar mat till mig, sen blir det soffan o tv tills sonen vaknar, sköänt o kunna vila upp sig på em när han sover, behövs extra mkt nu när man ej e frisk..

Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

Åh du kommer att bli sååååå nöjd! Jag älskar min - lätt och smidig och stabil! Jag ska bara köpa till en bygel nu när vi ska till thailand så är den perfekt :)



Ha en strålande kväll, kramar Jenny

2011-01-13 @ 21:32:24
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0