★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Sitter på bussen på väg hem:) bilderna på ...

Sitter på bussen på väg hem:) bilderna på vagnen är redan publicerade och jag bara älskar den:) den va super o köra och tror inte det blir några problem att köra på grusvägar. Ska vänta o se om jag får 10 % rabatt på vagnen på barnvagnshuset då köper jag den där annars blir det bp. Men det blir iaf vår nästa vagn o förhoppningsvis sista till Kewin;) men ska aldrig säga aldrig;) blev inhandlat 2 mjuka haklappar till fisen, svarta i mjuk plast som man kan rulla ihop så de tar lite plats. Och så hitta jag ett par pyjamas byxor till mig på cubus, mina jag har har hål överallt så va på tiden o köpa nya;) sen va vi inne på polarn o pyret en snabbis och provade lite jackor, i ws blir det storlek 86 och i skaljackan blir det antingen 80 eller 86. Hade bara tid o prova i 86 o jag tyckte den va för stor men inte hon i butiken. Så ska fundera o gå tillbaka o prova i strl 80. Blir iaf inhandlat på tradera:) är alldeles för dyrt o köpa nytt:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0