★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Sängen kallar..

Känner att jag måste skriva ett kort inlägg innan jag går o lägger mig, har blivit mkt dålig på o blogga om det jag egentligen började blogga om från början, barn ;) Finns tid men känner att jag ej orkar skriva...

Iaf Kewin han växer o gror, nu kan han säga mamma o det hör man ofta men inte gör det mig ngt då jag älskar när han säger det ♥♥  Pappa har han börjat säga men bara sisådär tre ggr o mkt blygt men det kommer nog med tiden.. På torsdag ska han på 1 ½ års kontroll.. e ju en månad för sent men han va ju sjuk sist så blev uppskjutet..

Nu har dte oxå kommit ännu mera snö just när vi trodde att den skulle försvinna, idag har dte regnat o snlat om vartannat :( Skiit väder rättusagt !!!

Men efter kvällsmaten som blev pommes, tzatziki, broccoli o fläskfile så tog jag mig en liten promenad, först en runda med Zima, tänkte ja skulle ta en lite längre runda men kände inte jag ville gå på den stora vägen i det vädret, det snöade alldeles för mkt, så gick bara runt gården, men Zima va glad för det o sen lämna ja henne hemma o tog Tirill på samma runda.. Så lite motion, annars har Kewin o ja stannat inne hela dagen, inte kul o va ute när dte ösregnar eller är halvt storm :/
Men vi hoppas vädret blir bättre imon. vi kommer med all säkerhet bli tvugna att ta oss ut för o skotta om det nu inte ösregnar hela natten, hoppas kan man ju alltid göra ;)

Bilder har jag en hel drös på kamera men har ej orkat ladda in dem.. kommer ngn dag..

Va o hälsa på tias fabror med fru i sändags utanför laholm, det va mkt trevligt o kewin han busa för fullt.. dte blev tyst o vi undra va han pyssla med o där stod han med spaden i högsta hugg o lassade ut all kattsand på hela golvet och i kattens vatten *de har en gammal katt på 21 år* Så det va bara o städa upp efter busungen ;)

Sen i lördgas va vi på wild west steakhous o åt god mat, va där med mamma o pappa, malin micke o john o vi firade pappa som fyllde år igår.. mkt trevligt o kewin han busa för fullt.. blev riktigt förvånad, han har blivit en riktig emil den senaste veckan !!!

Ne nu är dte sängen som gäller o förhoppningsvis sover kewin lika bra som de två senaste nätterna då han somnat snällt uutan skrik eller ngt på kvällen o sivt fram te halv fyra-fem tiden o vaknat vilja ha nappen o därinnan inte vakna för ngt.. härligt o man blir ju bortskämd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0