★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Nu e vi hemma !!!

Har bara massa positivt o säga om vagnen, den funkade lika bra på grusvägar som på asfalten, låste framhjulen o då gick vagnen ännu smidigare, o det bästa e då att frahjulen låses ej helt utan de kan svänga ytterst lite o dte gör den så bra, vet att jag testa låsa framhjulen på emmaljunga nitron o det gick ej alls, utan hela vagnen vobblade o va orollig att denna oxå skulle göra dte men nej, det gick super :))

och varukorgen e ju bara så bra, la min system kamera där o hade ej linsskyddet på o inte ett enda gruskorn kom dte in i varukorgen o det är ovanligt o ändå gick jag som sagt på massa grus, is o vatten.

handtaget va jag lite osäker på då jag e van o flytta dte upp o ner men inte alls, detta sitter i perfekt höjd, iaf för mig..

Kewin sitter som jag skrev innan jätte bra i vagnen o han ser bra med, o inte som på de flesta baby joggers att barnet nästan halv ligger i knappt kan se ngt, uatn här sitter de rak i ryggen men ändå så bekvämt..

det enda jag kan tycka är lite sisådär e att har man ett långt barn så tror jag dteblir för trångt med huvudet, men ska ta en bättre bild senare hur kewin sitter med sitt huvud och han är 82,6 cm lång, sen når han ej ner fullt med fötterna på det sk fotstödet men sitter iaf o vilar med fötterna så de dinglar inte helt fritt..














Kommentarer
Postat av: Pamela

Kan man ha liggkorg till den nya babyjoggern(min 4 wheels?

Skrev annan kommentrar innan idag hoppas du har tid att svara via mail. Vår dotter är 8 mån & jag är trött på Nitron + bökig att lasta i bilen.

Mvh/Pamela

2011-02-14 @ 19:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0