★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Alla Hjärtans Dag

Idag har jag redan hunnit med en del ;)
Gick upp o dammsög det första jag gjorde då jag har irriterat mig halva natten på gruset som ligger överallt på golven, hopplöst när hundarna drar in det och vi oxå :/ Så dammsög o sen byta om kläder på sonen, byta blöja, ge hundarna frukost. Sänka elementen då vi har nästan en bastu här inne, säga te sambon att det är dags o vakna ;) o så ge sonen mat.. Puhh nu e dte klart, disken den är däremot kvar i diskmaskinen o skitig disk står i diskhon, så måste väl ta tag i det med men får vänta en liten stund.

Har sovit uruselt inatt, gick ändå o la mig kvart över nio då jag igår igen somna i soffan, tredje kvällen nu. att man e såå trött.. men men e la vädret som skiftar hela tiden. Idag är det iaf kallt ute. va 5,3 minus innan.. men skulle tydligen bli uppåt 10 minus idag. Så blir nog en inne dag då det blåser lite granna o då blir det ju ännu kallare..
Vår e vad vi vill ha nu :)

Vet att jag börja skriva ett inlägg här för det va ngt jag ville skriva av mig men nu e det självklart som försvunnet.. ja får la ta o skriva ett nytt när jag kommer på vad det var.

Nu ska ja skriva till syster min angående Micke som snart fyller år.. Har ju kommit på en bra födelsedags present till honom om han nu inte gått o köpt sig den sj ;) Men ska fråga..

Saknar familjen Römer/Rönn massor ♥


Ja just det vi va ju på bio i lördags o kollade på Änglagård tredje gången gillt, o den va helt ok, faktiskt mkt bättre än de andra två som sänts.. o som dte verkar o jag hoppas att det kommer en fjärde :)
Kewin va hos sin farmor o det gick bra, men vi sakna han självklart massor ;)

Kommentarer
Postat av: sara

glad alla <3 dag :D

2011-02-14 @ 19:38:02
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: Fröken Svår

Vilken mysig blogg!

Din header är jättefin! (:

2011-02-14 @ 19:56:20
URL: http://biancalagerlof.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0