★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Träffa alla bilarna

Har hittat en bok jag tror Kewin skulle älska ;) :)
Den är från Bilar filmen o heter Träffa alla bilarna
Ska kolla om den finns på Maxi om inte blir det en beställning, har hittat den som billigast för 49:- men med frakt osv blev det 78:-. Men ska se vad Maxi har som sagt :))


Julen närmar ju sig o så här ska vi fira den :)
18 December - Hos Kewins farmor
24-25 December - Hos Kewins mormor & morfar med mig o Tias. "blir inga fler då de andra ska fira med sina respektive familjer"
25-25 December - Firas med min syster o familj i Ljungby o kanske med min bror o familj och såklart våra föräldrar, alltså min mamma o pappa ;)
Sen den 26 åker vi hem för den 27 ska Tias jobba igen.
Nyår är ej bestämt ännu då vi har skotträdda hundar, blir nog att vi stannar hemma o bara tar dte lugnt :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla swedman

Dom har den på maxi för 29kr om du ha ica kort!!:)

2011-12-16 @ 18:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0