★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Ute

Nu har vi varit ute en kort stund, fick hem det jag beställde från apoteket igår super snabb leverans :)
Räfsade lite men måste fixa mat te sonen som e tjurig o har gnällt precis hela tiden sen han gick upp idag.

Frågan e bara om man ska låta han sova så länge han vill efter middagen elelr väcka honom efter en timma?!


Riktigt fint väder ute idag med men dessa jävla små skalbaggar som sätter sig på allt som lyser lite, så Kewins snigel gunga e alldeles svart av dessa hemska kryp.. åhh va jag hatar dem..

Nu börja pojken städa upp sina nallar han kastat över hela golvet :) Så nu ska ja bege mig mot köket o fixa lite mat..


Imon blir det handla mat inför helgen, men på lördag slipper man fixa mat då vi ska te Kewins farmor, skulle egentligen till min mamma o pappa o träffa syskon där men pga speciella omständigheter så åker vi ej dit :( Saknar o va där, men får vänta o hoppas denna väntan e slut snart, har gått ett år till hösten :(
Saknar familjen ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni får komma till oss sen! Jag skulle väcka honom efter 1 timme. Bättre de är sura på dagen och sover hela natten;) John är i princip sur från det jag hämtar honom från dagis tills han somnar. Men sover han mer så vaknar han massa på natten. Brukar vara ute med John tills 18. Sen går vi in och äter, badar och på med pyamas, blöja och sen flaska i soffan å då somnar han lugnt runt 19.39;)

2011-04-19 @ 13:04:29
URL: http://maromer.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

tusen tack för kommentaren :)



Hon har stl 100, den är ganska stor då Josefin har 90 i sin fodrade från didriksson och den sitter perfekt, lite stor. Men ville att hon skulle kunna ha jackan i höst och ev kunna ha den nästa vår också :)



Den är ganska stor i stl tycker jag, tycker didirksson är lite större i stlarna än vanligt :P Eller jag vte faktist inte, de är svårt :D haha! Men Josefin är ju bara 84cm lång så hon är ju en liten blivande 3 åring :) hihi



hur gammal är din son? :)

kram

2011-04-19 @ 19:08:00
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

Josefin var 84 i feb också, så hon kanske växt nån cm :P hahah



köp 100 de rekomenderar jag :) Josefin är ju också smal! Så de ser säkert lika dana ut i kroppen så rekommenderar 100 för jag drar åt snörena där nere så kan viker jag in de så den inte blir så lång :P (om du förstod vad jag menade) haha



Jo de tycker jag med :D Sen är de bara en bonus att Lexus kan ha den efter eftersom den är blå :D hahaha Älskar blått! Josefins overall var blå från didriksson :D



gör de :D älskar jackan så rekomenderar den verkligen, har haft pop innan, men iår bröt jag mönstret för jag hittade denna jacka :D haha



Då skiljer de 1 år mellan våra sötnosar eftersom josefin blir 3 den 3 juli :D



kram

2011-04-19 @ 20:36:57
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0