★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Inget alls !!

Är absolut inget alls på tv just nu, o har inte varit på hela kvälle, dte är ju ändå söndag kväll o då borde det va ngt lixom men icke. Så nu när sambon kommit hem (han är på väg hem just nu) så ska jag gå o lägga mig, skadar ju inte att få lite extra sömn ;) Behövs ju när man har en sån buse här hemma.

Har fixat lite mer på bloggen men ska fixa en ny header med bilder på Kewin, men vet ej riktigt hur o när ja ska göra det, har ju tid imon när han sover men vet ej alls hur den ska se ut. Så måste fundera ut det först ;)

Hoppas på ett paket från schenker imon :)
Detta är vad jag ska få hem till sötfisen.

 

Och förhoppningsvis får ja hem dessa oxå i början av veckan ;)

 

 

Både stövlarna o äverdragsbyxorna kommer från tradera, stövlarna ska va helt nya o byxorna knappt använda, så blir spännande o se om det stämmer ;)

Kommer från märket PoP


Kommentarer
Postat av: Malin

Fina! Gillar designen! Måste fixa ny header jag med;)

2010-09-06 @ 11:25:22
URL: http://suomenhevonen.blogg.se/
Postat av: johanna

Såg din sambo igår :)

2010-09-07 @ 13:33:33
URL: http://ljungbyflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0