★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

just nu

är sambon iväg o gör ngt bra o imon ngt ännu bättre ;) Men vad kan jag ej berätta förrän imon då han berättat för de viktiga, eller va man ska kalla dem.. skönt o hoppas dte går bra idag o inga oväntade saker inträffar.

När han kommer hem så åker vi o handlar o speciellt en mössa till mig ;) Brr så kallt det e.. går ju ej va ute utan mössa o sambon han tog *sin/min* mössa på sig till jobbet då han slrvat bort den nya han köpt..

kallt ute är det med, idag har vi haft uppåt tio minus.. brr. o pannan som bara krånglar men imon kommer de o ska fixa allt, o hoppas de lyckas o snabbt då ja ej kan elda när de är här, blir o ha massa varma kläder om det tar tid.. :/

Kommentarer
Postat av: tina

kand e va nytt jobb på g;) du får ju inte skriva så i gåtor...:)



btw jag köpte en väldans skön mössa på intersport. stickad, superskön, fanns i både svart vit o rosa.. för under hundralappen:)

2010-12-01 @ 12:28:12
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0