★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Mobil inlägg

Nu sitter vi på bussen hem. Har hälsat på Mattias o han mådde hyfsat bra. Får inge morfin, antibiotika eller dropp längre. Utan bara värk tabletter när han behöver. Imorse va det 5 kirurg läkare hos honom, o nu för en stund sen va det 2 ortoped läkare och ngn gång ikväll/inatt ska de göra magnet röntgen. Så får verkligen de hittar ngt. Känns bara jobbigt för mig då jag ej kan vara där med honom. Hans pappa o mamma skulle tydligen komma tebax till honom. Nu ska vi hem o äta o släppa ut hundarna. Måste oxå elda:( Usch det orkar jag inte. Men vill gå lite värme i huset. Köpte ben and jerrys glass, en sort malin visade mig i helgen o som jag fick smaka, Skit god:) dyr men det får kosta ibland. I veckan kommer vagnen <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Den är jättegod;) Är lite avundsjuk på dig!! Hälsa Mattias!! Å pussa sötaste Kewin!

2010-05-03 @ 18:51:44
URL: http://maromer.blogg.se/
Postat av: ida

Usch va läbbigt, hoppas dom kommer på vad som är felet snart!

2010-05-04 @ 07:43:59
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0