★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Mobil Bloggning... Nu ligger jag i sängen...

Mobil Bloggning... Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova. Igår kväll hade vi trevligt besök här, sven erik va här och vi åt pizza tillsammans:) trevligt:) men hade dessvärre en jobbig natt då Kewin vakna en gång i timmen o ibland oftare:( vet inte va som va felet men troligtvis tanden som kommer på neder käken, har nästan spruckit igenom helt. Men märkte igår att han oxå börjat få en röd rodnad, eller mer som ett utslag ovanför snoppen, sa det till Tias men tänkte inte mer på det förrän ikväll då han börjat bli lite svullen där, har ingen aning om vad det kan vara men ska se på det till imon eller måndag då han ändå ska till Bvc, får se om det försvunnit tills dess. Iaf Tias e mkt bättre:) men ska ju in på måndag igen då han ska ta fler prover och troligtvis magnet röntgas om det nu inte kommer ngt akut fall emellan eller den går sönder igen. På torsdag bli john 1 år. Stora pojken nu. Saknar han ju så mkt. Ska bli skoj o träffa honom igen:) har btw hittat ett jobb till mig, tyvärr är det här utanför halmstad o inte si ljungby. Men ska nog söka det så får man se om man får det. E ett barnskötar jobb, heltid. Ja ja nu ska jag försöka sova, vet ju inte hur denna natten blir, han har redan vaknat 3 ggr:( GOD NATT <3


Kommentarer
Postat av: IdaB

De tycker jag verkligen du ska söka, är de ett jobb som barnskötare är de ju helt klart lättare att få de än en förskolläraretjänst. Hoppas du ha nära ditt där de ligger? Synd bara att de var heltid hade räckt med 75% kan jag tycka nu då Kevin e så liten. Lycka till

Kram

2010-05-09 @ 12:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0