★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Maginfluensa är vad jag har just nu men b...

Maginfluensa är vad jag har just nu men börjar känna mig lite bättre, började inatt vid halv tre. Och idag har Kewin haft sin pappa hemma till elva sen kom farmor:) men det märks att han inte är helt frisk ännu från det då han äter mkt dåligt:( han kräktes ju natten till måndag då vi åkte hem. Som tur e bara 4 ggr sen va det bra. Han sov mkt o fick feber men nu är det som sagt bara hans aptit som är dålig:( har ju ej fått igång datorn men kanske imon. Måste ju kolla nr o sånt till skolan o csn o försäkringkassan. Längtar redan nu till hösten. Tror detta kommer göra oss gott:) ne nu måste jag försöka sova lite. Vet ju aldrig när Kewin gå upp imon. Idag bliv det tidigt. Tror de gick upp vid halv fem eller ngt sånt.


Kommentarer
Postat av: ida

Krya på er!

2010-05-27 @ 08:04:56
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: tina

maginfluensa är jobbigt men det bästa är att det går fort över... du kan maila studievägledaren direkt på komvux



[email protected]



tyvärr är det lättare att komma fram via mail än telefon där... annars finns det kontaktuppgifter på sunnerbogymnasiet.se o klicka in på vuxenutbildningnen:)

2010-05-27 @ 08:15:41
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0