★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Jag har bestämt mig!!!

Ska ringa angående jobbet och prata lite med dem, sen om de tycker dte verkar intressant eller i vilket fall som helst ska jag skicka en ansökan. Och skulle jag få jobbet *troligen inte då det säkert e en massa som söker* så ska jag söka dagis plats till Kewin. Men det tar jag då om dte blir aktuellt.

Kewin vakna för ngn timma sen, va jätte täppt i näsan, så nässpray sne upp o försöka lägga honom, nu sover han i sin säng, men vi flyttade in den i vårat rum då det troligtvis kommer bli några kommand ejobbiga nätter då han e dålig :(

Nu ska jag nog gå o lägga mig, för inte finns dte några jobba o söka, o har kollat o funderat på att studera men nej det är inte aktuellt, känner inte alls för det. Så ska leta jobb istället.

Kommentarer
Postat av: ida

Hoppas du får jobbet! Bara en tanke; är det inte 3 månders kö i Getinge för att få dagisplasts, som det är i övriga landet? För i så fall kan det ju bli knepigt om du får jobbet....

Bättre att sätta honom i dagiskö, och istället skuta upp inskolningsdag när det beger sig! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0